emma har namnsdag

Publicerat: 2008-07-23 Kl: 22:21:40 | I kategori: Allmänt



hela världen stanna upp tio sekunder o säger grattis,
hon önskar iaf att det kunde vara så..

Sitter här o glor på skärmen o emma ser på tv.
Jag väntar på att fiskarn ska komma hem =)
Danne alltså, är o fiskar med pappa sin o bror.
Dom har inte fått en enda fisk, inte så konstigt..
jag var ju inte med =D

Annars har jag inte gjort mkt alls idag, tvättat.
Umgåtts en stund med ryssen o pacy..
Nu ska jag röka med emma sen kmr väl d.
Ska duscha sen gå o lägga mig.. Börjar halv nio imorron.
Får se om danne är snäll o kliver upp imorron med.
Men han har inte så många ljusa stunder men man
kan alltid hoppas ;) Ne han var duktig i morse.
Påstog att jag förstörde deras stämning när jag klev upp o rökte.
Danne gjorde till rösten så det lät som det var en gubbe här.
Klart jag var tvungen att gå upp o kolla.. haha.

Sen fick jag två utskällningar av han imorse med.. haha
kommer inte rikigt ihåg vad det var för men hans morronhumör :p


"lämna ciggaretterna som är kvar, om du inte har hinnit rökt upp alla
på den LILLA stunden du har varit vaken. Med min tur finns det väl EN kvar!!"
han tkr att jag röker för mkt, men jag röker hur mycket jag vill =))) grinolle.


hejeejej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0