en massa strul

Publicerat: 2008-07-29 Kl: 20:52:44 | I kategori: Allmänt



Mitthem har strulat till det. Dom lovade att skriva över
kontraktet på mig när mamma flyttade men nu
har dom ändrats sig! Jag är så trött så jag orkar inte bry mig.
Så nu ser det ut som vi måste flytta igen?!?! jag orkar inte..
Jag måste ringa imorron o fråga hur dom tänker?
Ett barn kan inte flytta hur som helst.
Det är ju perfekt här med uteplats o grejer..
Hittade iaf en annan trea med uteplats på midälva..
om dom har ställt till det så här då ska dom ge mig den!
Annars funderar jag på att titta på ett litet hus.. får se vad danne säger.
På tal om han så är han kvar i hudik tills imorron, saknar han
samtidigt som det är lite skönt att det bara är jag o william :)

Jag o william har varit ute hela eftermiddan idag igen..
Vi var i lekparken här utanför med angelica o adde, sandra o theo :)
Sen gick sandra, theo o jag o w hem till oss o käka köttbullar o mos.

Nu ska jag prata lite med dannes mamma sen ska jag lägga mig o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0