hurreni

Publicerat: 2008-07-07 Kl: 22:54:29 | I kategori: Allmänt



Ni är så många som läser,  men ingen komenterar?
Hur kommer det sig? Ni måste bli bättre om ni vill läsa =)

Jag sitter här o kan inte sova, men måste, börjar tidigt imorron.
Även att jag försov mig i morse , tur att älsklingen väckte mig =)

Hur slutar man fundera o älta? Vet nån det?:p isf... lääär mig!


Har inte packat ett skit även fast jag ska börja flytta imorron, det är så typiskt.
Emma skulle ju hjälpa mig men har inte fått tag i hon..
Tur att amanda ska hjälpa mig imoron =) Hon är guld!!
Det är inte så lätt att packa när man har en kompanjon som packar upp allt!!
Dvs william;P haha han är så söt..

Tror jag har glömt att skriva att william har tagit sina första steg!!:D:D
Gissa om jag vart stolt o överlycklig? Mammas lilla lilla kille ska snart börja gå!!
Så ska han spela fotboll med pappa sin ;) Fotbolls kläderna är redan köpta, haha.

Kommentarer
Postat av: ida

åååå tar han steg nu =)=) stor killen

2008-07-07 @ 23:42:49
URL: http://psawyer.bloggagratis.se
Postat av: ZOFFFFAN

Jag är bara en snooook =D jag läser, men orkar inge mera :p nämen =D willekille då! han är så duktig =) och vacker!

2008-07-08 @ 17:39:33
URL: http://zofiealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0