jag har ingen aning..

Publicerat: 2008-07-18 Kl: 21:15:33 | I kategori: Allmänt



Jag har ingen aning om vad som händer.. vart är allt på väg?
Är men två olika människor så tänker man så olika, vilket är synd ibland.

Har inte mycket att skriva just nu, mer än att jag är ledig i helgen =D
Så det blir "familjetid" hela helgen :)






And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight





And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies

Kommentarer
Postat av: vilma

du är världens bästa kompis.hoppas jag sagt det för många gånger änn för få!!Älskar dej

2008-07-19 @ 03:00:47
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0