med emma.

Publicerat: 2008-07-13 Kl: 00:09:38 | I kategori: Allmänt





Nu sitter jag här med emma, pratar om livet o allt som hör till :)
Hon sitter och tittar på massa gamla bilder på william o så.
På tal om william, han älskar jag mer än vad man kan beskriva.
Är det verkligen möjligt att älska någon så mycket?
Ja eftersom jag gör det!
Han är så rolig nu när han har börjat gått korta sträckor o
det går att prata med han, han svarar o så =)
Fast för utomstående är det lite svårt att höra tror jag:p
Och på dagis sköter han sig bra, han bits o spottar på golvet, haha.
Men han lär sig ju av dom andra.. O han sjunger mycket mer nu.
Det bästa måste nog vara att se danne o william tillsammans,
när dom jagar varandra i vardagsrummet, haha :P
Dom där två kmr bli en riktig duo.
Mammas o Pappas hjärta :)


Sen har jag inte så mycket mer att tillägga, måååååste packa sönder imorron!
För på tisdag kommer lotta o då ska vi köra kartonger.

Inbjudningarna till dopet är klara så dom skickas på måndag morron.
Ska bara hitta några fina låtar som lina kan sjunga. Några förslag??=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0