tisdag

Publicerat: 2008-07-22 Kl: 20:29:39 | I kategori: Allmänt



I förrgår så hade jag o william fullt upp ute på våran nya lilla tomt :)
Vi trimma gräsmattan, klippte häcken, klippte gräsmattan o dona på.
Det resulterade i en brusten höftmuskel, igen =/ kunde knappt gå när
jag vaknade igår! Men det blev bättre på dan men nu verkar det bara bli sämre.
Sen somnade jag som en stock.

Igår jobbade jag, sen mötte jag mamma o vi hämtade william på dagis.
Sen gick vi ner till milko o lämnade cigg åt marcus o ryssen.
Gick hem till mamma o åt mat :) 

Sen fick jag ett samtal så mamma o jag tog en tripp till hudik o hämtade danne.
haha han åkte hem i söndags o var tillbaka igår, nödvändigt o ens åka hem :p
Så när vi kom hem duschade jag, så satt vi o prata lite  sen gick jag o la mig.
När jag o william vaknade imorse vid 8 hittade jag danne sovandes  i datastolen,
haha jag skrattade som fan, smekte han på kinden, gick o rökte sen la han sig o sov i sängen :P
Jag gick med william på dagis till frukosten sen hem o vila ett tag till för jag hade så ont i höften.
Idag har det varit olidligt på jobbet, kan knappt röra mig! Måste nog kolla upp det..

Idag har jag varit o jobbat, gick hem o hämta danne sen gick vi o hämta william =)
det har ju varit varmt idag så william badade i sin pool o jag satt i solen medans
danne lagade mat :) Sen efter maten gick danne med brorsan o sandra kom förbi
o rensade ogräs med mig ute på plattorna.
Efter marcus o ryssen slutade jobba så kom dom hit o hjälpte till :P
Vi snacka, rökte, käka glass o bara njöt av solen. William var med till halv 8,
sen var han så trött så han fick gå o lägga sig.

Det är underbart med uteplats, vi är ute heeela eftermiddagarna o kvällarna :)
Hur mysigt som helst, william går inte o ut som han vill. (vi har staket runt om)



Nu ska jag titta runt lite här sen duscha tror jag, lägga mig o se på tv o vänta på danne.


GGod naaaaaaaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0