Här sitter jag

Publicerat: 2008-06-10 Kl: 20:18:10 | I kategori: Allmänt




klicka hääär =)




Kan börja med att berätta för er att jag är riktigt trött! Var vaken sent igår, det brukar inte hända ofta men.. när har preciiis har somnat, ni vet hur skönt det är?! Så vaknar william o han tänker inte somna om, han trodde nog att hanhade vilat middag.. Men han somnade om vid halv 3..  Jag var på sååå dåligt humör, ni kan inte ana. Men det märkte inte han för han var skit glad o pratade på o lekte runt i sängen som inget hade hänt. Han tyckte väl ett par gånger att jag skulle tända lampan men icke =)

Idag har det varit en vanligdag förutom "mötet" hos titti. Så angelica hämtade william så jag slapp stressa.. och jag har så fruktansvärt ont i magen, fick två sura uppstötningar i eftermiddags på väg hem från jobbet och det var blod. Ja jag ska kolla upp det men då vart jag så trött, jag har inte tid med det. Läkaren är alltid på dan och jag jobbar dag. Men jag ska ringa imorron =)


Jag har ca 60-70 unika läsare per dag men sällan nån kommentar?? hur kommer det sig... Jag känner inte ens så många personer :p Och jag läser bara folk jag känners.. hmm.. komentera vettja :D
Nu har william somnat o jag ska leta reda på dannes hörlurar o sätta mig o lyssna på mysiiiik =) God natt

Kommentarer
Postat av: Fridelixen

jag läser din blogg :o) Jag har den på favoriter :-)

2008-06-10 @ 22:25:29
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0