hela helgen

Publicerat: 2008-06-01 Kl: 21:41:47 | I kategori: Allmänt



Det känns lättast att skriva hela helgen på söndag än dag för dag, vet inte varför egentligen :p

I fredags; Jobbadejag 8-14 typ, mötte danne, andreas o syrran på stan. Och så klart william som danne hade hämtat tidigare på dagen. Vi gick först på apoteket o lämnade receptet o skulle få ett sms när allt var klart. Så mendans gick vi till polisstation o fixa pass åt william. Hehe det var lite svårt o början men de fixade danne med nån nalle =) William vart jätte fin iaf :D Kommer inte riktigt ihåg när jag ska hämta ut det även fast danne sa datumet tre gånger :S det kan lätt bli så ibland när man har mycket att tänka på =) Sen skildes vi åt så jag, william o angelica gick o åt på donken, angelica bjöd =) Sen hem, slira om o gick hem till lina. Satt o prata o drack lite, sen kom amanda så då drog vi ner till gaparken med en filt o satt i flera timmar tror jag. Mysigt värre :) På väg ner till stan ropade dawda o nån kille från nån ballis vid posten, så vi gick upp o blev där ett tag. Dock tyckte dom inte om min musik ;) haha. Sandra kom ju oxå, får icke glömm att nämna de. En trevligt o behövlig kväll =) En bra dag med andra ord!


Lördag: Jobbade hela dagen så där hände det inte mycket.
Söndag; samma sak, fast ni som inte jobbade fick iaf njuta av solen. Värmen fick vi tyvärr njuta av vi oxå!
Nu ska jag titta runt lite sen fika o lägga mig o läsa, sen hade jag tänkt lägga mig o sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0