long time

Publicerat: 2008-06-22 Kl: 19:53:05 | I kategori: Allmänt



Nu har jag som vanligt inte upd på flera dagar.
Men det blir så när man har fullt upp =)

Vi har som sagt legat i magsjuka,
men vi hann piggna på oss till midsommar, tur de!
Då var vi ute hos dannes mamma, ganska mkt folk där.
Synd att jag glömde kameran,men det är typiskt!
Men de var mysigt. Kul att danne kom oxå =)
Det uppskattade william.
Vi åkte hem vid 8 o william tvärslocknade i bilen stackarn,
men han skötte sig som vanligt hur bra som helst :)
Åt massa mat och charmade alla. 
Och mkt mat var de, synd bara att jag mådde lite dåligt =/

Dagen efter var jag heelt slut, vet inte varför men jag sov bort hela dan.
William somnade vid 11 o sov till halv 3 han oxå.
Det tär på oss två, kändisarna ;)
Sen på kvällen var jag med renee o vilma, käkade middag
Sen satt vi o snacka o myste.

Nu idag har jag o william bara lekt på förmiddagen,
sen åt vi lunch o sov som barn ett tag.
Åkte ner på stan o käka med vilma o rene.
Satt i parken o bara njöt av solen medans vilma o william sprang runt som galningar.

Nu ikväll ska jag bara ringa några samtal sen lägga mig o sova.
Börjar 8 imorron så tillbaka till verkligheten,.
Men det blir skoj, det är jag o babe som jobbar =)

Jag hoppas att jag får lite bilder från midsommar som jag kan lägga ut på bdb.

Hej o håÅåååÅ


ska även köpa ny mobil nu. Det är ett inpulsköp så jag lär ångra mig som vanligt. menmen :P

http://cellphones.techfresh.net/wp-content/uploads/2008/04/c902_1.jpg

Kommentarer
Postat av: amanda

du ringde aldrig igår!!!

2008-06-23 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0