magsjuka

Publicerat: 2008-06-18 Kl: 19:36:38 | I kategori: Allmänt




Det har min stackars prins åkt på =(
Dom ringde från dagis så jag var tvngen att hämta han vid halv 2.
Men han hade ätit som vanligt men det bara rann ur han.
Men nu på eftermiddan o kvällen har han inte kräkts eller nånting.
Men han blir hemma med mamma från dagis iaf.

Jag har inte mkt o skriva, eller egentligen har jag mkt att skriva men inte här.
Här läser ju massa folk som jag inte känner :p

Jag har fått lite beslutsångest över midsommar.. det är som vanligt de.
Men det blir alltid bra,eller jag intalar mig iaf det =)

Har varit vaken nästan hela natten så det blir en tidig kväll ikväll =)
 Hjärtat sover redan, han var dödstrött stackarn.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0