studenten

Publicerat: 2008-06-15 Kl: 21:48:30 | I kategori: Allmänt



Min älsklings amanda tog studenten i torsdag, hon va så fin =D Lina o alex med!! Så jag jobbade till 1 sen åkte jag o william o angelica ner o tittade på dom. Sen träffade jag lillan så vi stog o pratade o tittade när dom åkte lastbil, det tyckte iaf william var skit kul :) Han vinkade till alla o det var några som vinkade tillbaka, mammas sötis ;) Sen gick jag o w till alexanders studentmottagning, käka smörgåstårta o bara va :) William lekte med alex kusiner, haha jag var så nervös hela tiden att han skulle riva ner nånting för dom har så fint där hemma :P Direkt till amandas mottagning, sen vare fest. så roligt som jag hade den kvällen vare många år sen sist. Thanks to amanda. Vi dansa o sjöng o hade skit kul =) Dock är man ju inte alltid den smartaste men tur att det löste sig för det vart jobbigt där ett tag..

Fredag jobbade jag sen var jag bara hemma o myste med william :)

lördag/sön=jobb.
Orkar inte skriva allt jag tänkte för nu vart jag trött. Har fått en inflamation i fingret, det är kokhett o uppsvullet, mindre skoj.
Ska lägga in bilder på bdb en annan dag, nu ska jag ringa linda o sen sova. Hej

Imorron är det en viktigt dag :D Im happppyyyyyy

Babe <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0