tisdag.

Publicerat: 2008-06-17 Kl: 20:02:27 | I kategori: Allmänt



Japp för er som inte visste så är det tisdag idag =)

Hmm, när uppdaterade jag sist? Hur som helst..
Tobbe kom hem igår!!!!!! Så jag, emma o vilma mötte han.
Satt oss vid ån o myste o drack lite.
Sen gick vi till stan en snabbis sen hem till danne v.
Vi gick till en grillplats, eldade o prata o så, en bra dag!
Kom hem redan vid elva =)
Det är riktigt kul att tobbe är hemma, att han är här med oss nu.

Nu idag har jag varit med amanda som sov här inatt.
Vaknade, gick med W till dagis, fortsätte att sova.
Skönt att vara ledig idag, jobb o barn ;p
Sen kom tobbe så vi gick o åt pizza.
Mamma o jocke var här på middag oxå.

William vart så trött så han höll på att somna i badet.
Han fick välling efter badet o då somnade han som en stock.
Stackarn har ont i tänderna, han får nya hela tiden.

Nu sitter jag här o väntar på att tobbe ska komma hem, om han gör det dvs.
Annars ska jag bara se på tv sen lägga mig o sova. Börjar 8 imorron.. suck


Sen alla ni som tycker om att prata mkt om andra, varför??
Bara för att jag inte är en av dom som har snöat in mig i mammarollen?
Vad ni än säger så skrattar jag bara :p var får ni energin ifrån?
Visst, livet förändras mycket när man får barn men jag är fortfarande 20 år.
Inte 40år med 7 barn.
Lägg eran energi nånstans där den gör nytta.



nu har jag lagt ut lite bilder på bilddagboken -> evelinawilliam.

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, det är ju patetiskt asså. Bara så ni vet så har william det så jävla bra och evelina är en otroligt bra mamma!

2008-06-18 @ 19:17:31
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0