varför..

Publicerat: 2008-06-23 Kl: 19:33:38 | I kategori: Allmänt



Sätter man sig själv i jobbiga situationer?:p
När man vet från början att det skriker fel.
jajaa..

Idag har jag jobbat, sen hämtade linda mig på jobbet.
Så vi parkerade bilen hos mig sen gick vi o hämtade wp.
Till äffären o handlade middagen =)
Det var en skitgod sallad med kycklig o bröd.
Det var riiikigt gott =D

Däremot undrar jag när william kommer börja gå?
Han står själv när hna blir distraherad men inte ofta.
Och han har inte tagit något steg själv.
Men han är en rackare på att krypa :p
Det kommer väl nu i sommar.


NY resa planerad nu!
Det är jag o lina som funderar på att åka till doofy.
Hon har lägenhet över sommaren i sthlm ;)
Skulle vara skit kul att umgås med annalena,
har inte träffat hon riktigt på evigheter.
Får se hur det går.. det brukar inte gå vägen för mig :p

Nu har lina blinddate i telen så jag ska lyssna på mysik =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahah blinddate

2008-06-23 @ 20:52:55
URL: http://prodigio.blogg.se/
Postat av: amanda

o du ringer aldrig:p

2008-06-23 @ 21:03:04
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0