konsert!

Publicerat: 2008-05-26 Kl: 22:47:46 | I kategori: Allmänt



Ikväll har jag o vilma varit på linas konsert, hon var så bra o jag var så nervös så jag börja gråta. Haha det var inte ens en sorlig låt!! :p Men det var tur att jag inte missade den =) William var hemma med mamma.

William har varit så mysig hela dagen idag. Det började med att han inte ville följa med från dagis, men när vi gick in o skulle hämta hans saker så börja han krama mig o pussas. Sen fortsatte det hela eftermiddagen, han satt på golvet o sa "koko" = kom. Sen närjag tog upp han bamsekramade han mig o pussades, han som man brukar få tjata ur en puss. Mammas go hjärta!  Han hade fortsatt med mamma på kvällen med =)

Fick ju åka moppe med victor igår, det glömde jag o nämna, haha det gjorde hela min dag!! :D Älskar att åka moppe. Nu när mamma har köpt en, fy vad jag o vilma ska åka ;) hehe.

image155

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var riktigt kul att ni kom :D:D

2008-05-26 @ 23:04:43
URL: http://prodigio.blogg.se
Postat av: Martin

Faaan vilken sööööööt unge du har! så jävla fin! :) men jag hoppas du förbli som det är nu om det skulle ändra sig! du förstår vad jag menar.. puss & kram

2008-05-27 @ 07:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0