sommar värme :D

Publicerat: 2008-05-10 Kl: 20:06:09 | I kategori: Allmänt




Idag har jag o william varit ute hela dagen :) Först var vi ute med tusse en timma typ, sen kom amanda så då gick vi en promenad till sibylla o käkade lunch. Sen hem o bytte om o gick ner på stan o strosade runt ett tag, eller rättare sagt flera timmar :p Träffade ahl :) Hundra år sen sist, skoj :D Sen tog vi bussen hem o vi gick förbi mamma men vi gick inte in då william var full i glass. Han åt en mjukglass själv o ni kan ju tänka er hur det slutade :p haha sötnos :D Igår köpte mammaskor,tröja,shorts o byxor till william :D jätte fint vare!

Sen travade vi hem o w gick  o la sig o vila =) Angelica kom förb o pratade lite strunt. Sen har vi badad o ätit middag o så o nu sover han. Och jag har sån spränghuvudvärk, säkert bara för att vi har varit ute hela dagen.


Nu ska jag se på tv en stund sen ska jag gå o lägga mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0