söndag

Publicerat: 2008-05-11 Kl: 20:32:53 | I kategori: Allmänt



Japp, idag är det söndag för er som inte visste :D Vi har spenderat hela dagen ute i timrå. Lotta hämtade oss vid 10tiden, william somnade i bilen så han fortsatte att sova i vagnen när vi kom fram. Satt mig o läste lite tidning o snackade lite skit. Sen vaknade william så gav han lunch sen promenerade vi ner till affären, vart så jävla sugen på en bakelse när vi var där, haha :p william fick sin calippo o jag köpte lite naturgodis(som jag ska ta fram nu) o en bakelse :D cola med ofcourse. En skön promenad, soligt o skönt. När vi kom tillbaka satte jag o william oss på gården o kratta o lekte lite. Annamaria o Erik kom ut o var med dom också. Sen vart det mat, fläskfilé, potatis o vitlökssmör, huur gott som helst =) Det där med o laga mat måste ju ligga i släkten..

Sen när vi hade kommit hem så gick jag o william o handla, en sväng upp till mamma o titta lite:p Nu sitter jag här o w har lagt sig för natten, en slut artist.

Knäppte massa bilder o jag hatar att datorn inte har blåtand ;) så man kan lägga in bilderna från mobilen!!!! Ingen sladd heller, skit. Men jag ska försöka lösa detta.



Livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0