tappat suget..

Publicerat: 2008-05-19 Kl: 19:51:32 | I kategori: Allmänt



Jag har tappat lite intresse för bloggen, eller så är det bara att jag inte har tid. Sitter typ aldrig vid datorn.. Men iaf, vi försöker väl oss på en sumering.


Fredag; Då jobbade jag 8-14.00, så åkte jag o merima ner o sola. Gick på kicks, clasan haha. Köpte det sista till balen som hon hade i lördags(hon var iaf fett fin :D). Sen hämtade jag lill killen, gick hem o lekte, käka middag, bada o sen vare lek o sov=) Jag såg film ja, en stund, sen tvärsomnade jag.

Lördag; Började jobba 11, dagen gick bra tills jag såg merima, då vart jag sugen på o gå ut ;) haha. Skulle egentligen bara se film med anton, amanda o robban. Dom sket i sin bal för att vara med mig, som den populära man är. (Vill iaf tro att det var så!) Men efter lite om o men så bestämde vi oss :) Det var vi fyra, biffen o martin. Det var väldans trevligt, även fast kvällen icke vart som jag hade tänkt mig, haha ;) jaja.

Söndag: Väldigt pigg mot förmodan, upp o var med william oåt frukost m.m Sen gick jag o jobba. Under dagen ringde renee o sa att hon skulle sova här o det var såå kul o se hon :D Som när man träffar en man är kär i lixom, haha :P de kändes typ så. Men vi var med william sen gick han o la sig. Snackade en massa skit o pluggade tills mina ögonblödde o humöret gick åt pipen. Då gick vi o la oss :)

Idag är idag, jobb som vanligt, hämta william. Träffade amanda så vi gick på ica o handla o hem o gjorde köttfärsgryta, men den vart inte lika bra som merimas mamma men den dög :)

Lite dålig på att få ihop meningar ser jag, kan bero på att jag är väldigt trött.



Ibland tror man inte att saker ska gå som dom gör o när det väl blir så, känns det bra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0