dags för mat

Publicerat: 2008-11-30 Kl: 16:35:00 | I kategori: Allmänt


Nu är det snart dags att sätta sig ner o äta. Väntar bara på att spaghetti(vet att det ska vara ett H i ordet men inte vart?) ska bli klar o köttbullarna ska bli varma sen äre middag! Jag var ju på julskyltningen med Eva, jätte trevligt. Trivs jätte bra i hennes sällskap :D Jag handlade mössa,v antar o halsduk till mig. En jacka, ett par jeans, ett par mjukisbyxor till William.(visar bilder sen) Plus knäck o lite små saker, samt att vi fikade. En riktigt lyckad o utnyttjad ledig söndag tack vare Eva ;)

Det är roligt att uppdatera flera gånger om dagen så ni mina trogna läsare är säkert chockade.. hahah. Men nu ska vi sätta oss ner o äta =)


"hörs" sen..




1,2 o den sista bilder är knäppta hemma framför spegeln. William tar på sig lipsyl med lite rosa/röd färg i :p sötnos.
3. Fikar vi på barista, testade en chailatte. Skit gott. Julsmak!
4. William handlade en mössa helt själv, betalade o bar påsen länge. älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0