fredag :)

Publicerat: 2008-11-07 Kl: 22:00:14 | I kategori: Allmänt



Det är alltid härligt med fredagar!! =)
Egentligen skulle jag jobbat hel dag och med andra
ord nyss varit hemkommen. Men vi var bjuden på middag
så Moa jobbade åt mig =) tackar.
Men när vi kom till dagis visade det sig att William inte var
så pigg.. Så vi gick ner på ica o handlade kött och skulle
lyxa till det hemma. Men då går vi förbi pizzan och då blir
så klart lilleman sugen o vill gå in, Danne var sugen han med
så det vart pizza idag =) Så äter vi god middagen imorron när
jag har slutat vid 8.. härligt.

Igår när jag la William förresten så vill han att jag ska sjunga,
helst samma sång 10495 ggr, sagt o gjort.
Nu är det "bäbä vita lamm" som är hans favorit.
Vet ni det bästa utav allt? Han kan hela låten.
Han sjunger alltså (inte rent men men hör) HELA låten.
Vilken tvååring kan sjunga en hel låt, samt göra rörelser?
Han kan delar av typ 40 låtar till från sin skiva =) han är så smart min kis.

Appråpå smart, vi kom till dagis förut o då träffade jag en dagisfröken
dom jobbade på Williams avdelning precis när han hade börjat o ett
tag framåt..
Hon sa "det är helt otroligt var stor och vuxen han har blivit!! han PRATAR, går och man kan tro
att han är äldre än snart 2 :O"
Då när folk säger så om William, för det händer faktiskt ganska ofta, speciellt nu
på senare tid. Då värms det i mammahjärtat.
Han fyller som sagt 2 år den 14 november. Efter läkarnas räkning blir han
1 år och 9 månader bara, men jag har slutat räkna så eftersom han är bra
mycket före många andra 2åringar :) nog om skryyt!!
Alla barn är charmiga på sina sätt =))

Så då blir det iaf kalas :D På fredag för släkt o familj och på lördag för
framförallt Williams kompisar & mina & dannes :) Kommer bli kul.
Hoppas det kommer mycket barn för då kommer William stormtrivas.

Nu ska jag fortsätta sova, så jag orkar jobba lör/sön heldag.
Men nästa hel är jag LEDIG! Den helgen ska planeras väl =)

God natt

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Okej, mejla din adress till mig så mejlar jag över den till dem. De bruka

2008-11-08 @ 23:37:00
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

....

Råkade klicka iväg kommentaren...



De brukar har snabba leveranser.

2008-11-08 @ 23:37:32
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0