God Morgon!!

Publicerat: 2008-11-24 Kl: 10:11:34 | I kategori: Allmänt



Skulle egentligen ha följt med Nadia till sjukhuset men det
vart en massa knas här hemma.. (dannes fel som vanligt)..
Men det gjorde ingenting, och hon jobbar min dag så jobbar
jag hennes kväll =) Har ingen större lust att träffa cheferna..
Snälla ge mig ett nytt jobb någon?!?!

Jag skulle med tobbe idag på stan men vi får ta det imorgon ist =)
Sitter här o tittar på pippi nu o njuter av tystnaden o lugnet.
Danne kommer nog o passar W senare när jag börjar..
Om jag inte hittar någon annan.

Jag o Daniel har nämligen bestämt oss för att vara ifrån varandra
ett tag, gud jag behöver vara ensam. Och han med. Så han åker
väl ner  till hudik till Nadir o hans kompisar. Så får vi se hur det
blir framöver, det blir alltid bäst tillslut.
Så jag o William ska fortsätta njuta av ensamheten nu o mysa!!

Jag kan inte med ord beskriva huuur mycket jag älskar William!

Anna ska göra om min blogg, bara jag hittar 3 fina bilder =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ena stunden funderar ni på att skaffa ett till barn, och nu ska ni vara ifrån varandra?

2008-11-24 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0