god morn!

Publicerat: 2008-11-30 Kl: 08:35:48 | I kategori: Allmänt


Nu är jag och William vakna =) Det har vi varit sen halv åtta. Men vi har legat o mosat i en timma, härligt. William är så söt och har sån energi på morronen, haha man bara skrattar åt han.

Idag ska vi på julskyltningen som sagt, ska bli kul =D Får se om W vågar rida... hoppas de iaf.  Tänkte filma isf.. Oså får jag inte glömma att köpa knäck åt nadia! annars blir hon no happy!

Nu ska vi sätta oss o äta frukost

Måste bara säga det att jag hade en väldigt bra kväll igår, en "uppenbarelse" kväll, massa saker typ undermedvetna tankar o känslor dök upp. Alltså det ploppa upp massa förklaringar på saker o ting i mitt huvud, jag var som ett nyy geni ;p Det är svårt att förklara men det gav väldigt mycket, både för mig o andra.
 
konstigt det vart men nån kanske förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0