halv vecka avklarad!

Publicerat: 2008-11-19 Kl: 21:26:49 | I kategori: Allmänt



Då är det nara några dagar kvar på denna vecka, till det
blir helg, men då jobbar jag oxå så det gör desamma =)

William är så söt =)) Han är sååå fin o roligt och jag älskar
han meeer än ord någonsin kan beskriva..
Jag har gjort ett hål i hans säng så han kan gåå till oss på
natten när han vaknar.. Men igår kväll när jag la han så grät
han en liten stund sen vart det tyst, jag trodde att han hade somnat.
Haha sen kommer han smygandes, verkligen smöög. Han såg mig
och såg att jag vart lite  arg så han vart jätte nervös o vinkade hejhej mamma
o ville ha en puss, sen gick han tillbaka o somnade.. :p hahha
Inatt kom han till hallen, det är ljust nu i hela lägenheten för att han inte
ska behöva bli rädd på natten, men alla dörrar är stängda. Men iaf
jag ropade på han men han såg mig inte så han slängde sig ner på
golvet o gräääät det tog lång tid innan jag hann lugna ner han.
Jag tycker att det är jätte mysigt när han sover med oss så för mig gör
det ingenting alls, för jag får ligga jätte nära men det får däremot inte danne,
det tror jag beror på att han viftar så mycket i sömnen så ibland hör man william
"akta pappa, akta!!!" o så får jag peta på han så han flyttar på sig =)) sötnoooos!

Men han har dock blivit väääldigt trotsig.... huu det enda ordet han kan är "NEJ"
och han vill ingenting nångång.. men det går över, eller så blir det värre=)
Tiden får visa det..

Nu ska jag slänga mig i ett bad sen lägga mig o mysa med danne o se OTH =)
Laddat hem alla säsonger. (danne är smågay)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0