helg

Publicerat: 2008-11-09 Kl: 00:00:06 | I kategori: Allmänt



Idag har jag inte så mycket att skriva så jag hittade
en lista i emmas blogg som jag tänkte göra.
Jag hatar listor i vanliga fall men nu innan läggdags
är jag lite sugen känner jag :)

Imorron jobbar jag bara til fyra för emma tar kvällen=)
Sen på måndag jobbar jag heldag, tisdag bara kväll.
Ska ju med sandra på ultraljud på tisdag förmiddag :D
spännande.. men jag lär ju med all säkerhet längta ännu
mer efter ett till barn =) Men det kommer förhoppingsvis snart!


FRÅGOR
Ditt fullständiga namn: Evelina Margareta Persson
En hemlighet du nu tänker berätta: vi planerar ett till barn =) äntligen..
Någonting du vill att alla ska veta:  att William är den finaste & starkaste ungen som finns <3
En vän du älskar: emma då... suck;)
Någonting du vill ändra i världen: att alla ska ha lika mycket pengar/mat/vatten!!
En dag du alltid kommer minnas: dagen då william föddes, det är ju solklart.
Någonting du ser fram emot: vårt nästa barn.
En vän som vet mest om dig: det är nog danne & vilma.
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det:min familj! william,danne,mamma,jocke o angelica.

ÄRLIGHET
Har du rökt: japp
Har du sagt hora till en lärare: nope
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: nej
Tar du droger: jag röker.. och äter ben and jerrys glass varje dag
Har du svikit någon: ja
Har du tänkt tanken att mörda någon: hehe ja jag tror faktiskt att i stridens hette skulle jag kunna ha gjort det, förr.

FRAMTID
Vill du ha barn: ja, som det ser ut nu vill jag ha fem st till =)
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Ja klart..
Vill du gifta dig, och med vem: jag vill gifta mig med danne såklart =)
Finns det någonting du vill göra innan döden: ja massa olika saker, tex bli polis. Det ska jag bli en dag!!hoppas jag
Är det någonting du absolut vill undvika: det är oxå mycket saker.. jag vill inte dö

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, det var kärlek vid första ögonkastet med danne, iaf för mig.. hehe
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: ja det är klart! Titta på mina chefer bara :)
Har du vart tillsamans med någon, o trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn: ja det har jag :) det har jag
trott ända sen jag vart kär i danne.
Är du singel: nope
Vill du vara tillsammans med någon: ja=)

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt: Ja..
Har du känt att någon förföljer dig: nej inte vad jag vet..
Har du blivigt överfallen någongång:  nej
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: aa ganska ofta faktiskt när man väl börjar fundera
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja absolut..
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: nej jag tror inte jag bryr mig så mycket om vad andra tkr.


LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
är du lycklig:
ja det är jag mest dels.


Kommentarer
Postat av: zabine

dom är köpte på Wedins sko, 299:- !!!! TOPPENKÖPT SÄGER JA BARA! åååh grymt sköna åh varma, de e päls inuti.. :D köp köp..:P

2008-11-09 @ 01:36:56
URL: http://wildasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

2008-11-09 @ 16:01:46
Postat av: vilma

Hahhaaaa jooo du måste ha sagt hora till cecilia på jb...ditt hatobjekt;-)

2008-11-09 @ 16:02:21
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: zabine

hehe jasså ? varför får du ont i huvudet av att vara på min blogg? hehe, ja dom e grymt sköööna

2008-11-09 @ 20:54:06
URL: http://wildasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0