Min 2 har äntligen blivit 1 :D

Publicerat: 2008-11-06 Kl: 22:49:53 | I kategori: Allmänt





Till min lycka såg jag att mina två favoriter!! av ben and jerrys glass
har slagits ihop o blivit en :D Testade den igår, hur god som helst!!
Det är både vanilj och choklasglass, med både kakdeg o brownies:D
Super goood!

Idag har jag jobbar, 11-16 det gick bra =)
Fast det blir så stressigt på morgonen för William vaknar 09.20..
Jag vet, vi är bortskämda. Vi har världens bästa kille ;)

MEN HÖR HÄR, Daniel har klivit upp utan en massa tjat!!
Gissa om jag vart paff? Första dagen klev han upp halv nio.
Sen andra dagen halv tio.. Sötnosen min :P han är så slö..

Det jag skulle säga var att vi 3 är riktiga mesproppar med frukosten
, för jag o nadia är inte på jobbet förren bara några minuter innan vi börjar jobba.
Så imorron blire avgång klockan 20 min i 11!! Hoppas vi hinner då :p
Tex, hoppa in i duschen gjorde jag halv 11 imorse.. smart

Vi var iaf på ikea efter jobbet jag o nadia =) Vi har först på Media Markt och
kollade efter ett headset till nadias tele men dom kostade ju typ 300-400:-
så det vart inget :) Men jag köpte en dvdbox till födelsedags present till William :)
Vidare på rusta där jag hittade mer o ÖB köpte jag massa saker på.
Men tills slut var vi hungriga o vi visste inte vart vi var sugen på så det vart
en pizza slize på ikea, 5:- som hittat!

Sen kom jag hem o pussa på mina grabbar, o sandra o theo kom upp =)
Då gick danne en sväng till Marcus och jag tog fram fingerfärgen jag hade köpt
tidigare på dagen. Så killarna satte sig lugn o stilla först, sen var det färg överallt!
Jag har bilder så jag lägger ut dom när jag hottar usb grejen :p
Dom hade så himla kul! Sen fick dom bada o det var ännu roligare, sen till slut
spelade dom hockey sen åt dom två kvälls mackor :)
Nu sover mammas hjärta som en stock efter lite kvällsmys med mamma o pappa.


Nu ska jag läsa bloggar o pussa på min vackra älskling =)

Mitt bankomatkort är stulet och min internet dosa har jag inte hunnit åka ner och fixa :(
Skit!! Hinner inte förren på måndag... suuuuck. Det är synd att danne inte får byta.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej!

Nej, JAG har inte postat mössan, det sköter Stockiddo. Jag har iaf mejlat dem din mejladress, så kolla i din e-postinkorg om de har försökt kontakta dig.

2008-11-07 @ 21:56:26
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0