nu vart det så igen..

Publicerat: 2008-11-01 Kl: 21:01:08 | I kategori: Allmänt



Nu gick det några dagar mellan inläggen igen..

I onsdags var vi på sprthallen.. Jag, William och Vilma åkte till sporthallen och bada.
Vilket jag hade lovat William tidigare i veckan. Han var helt exalterad hela morronen.
Så tog vi bussen till badet sen när vi klev av vart William så stressad av att springa in och bada,
då ramlar han mot en blomkruka och jag trodde "ne ibland blir han ju ledsen för ingenting"
och så vände jag på honom och ser ett hål en bit över ögonbrynet oså kommer det blod.
Jag har aldrig i hela mitt liv varit så rädd!! Jag grinade t.om mer än William..

Men det gick bara en stund med lite tröst o sen upptäckte han bilderna på glassarna.
Då gick allt över, när det kom en badvakt som var sjuksköterska som tejpade ögonbrynet.
Han sa att det var helt okej att bada för han slog sig inte mycket, han visade inge men
efter olyckan.

Så vi badade och hade roligt :) Åt lunch o badade lite till. Men andra barn o pappor i lilla poolen.
Vilma kände sig inte så bekväm ;D hehe.

Men han som hjälpte oss sa att vi borde åka och kolla upp det antingen samma dag eller dagen
efter om han inte märkte av olyckan överhuvudtaget. Så vi åkte upp på akuten o fick bara vänta en
liten stund så var vi inne. Men det var itne så mycket folk där.. Tur de!
 Fast William kommer alltid in nästan påengång, kanske för han är bundis med personalen ;)
Har varit där så ofta.. hehe mammas starka lilla kille :)


Sen jobbade jag i tordags och älsklingen följde med pappa sin till sthlm när han skulle jobba.
Så den dagen hände inte så mycket mer än mat,bus,och mys.
På tal om mys, William har börjat vilja somna i våran säng sen bär vi in honom.
Det är så himla mysigt! Han pussas och kramas hela tiden, han sjunger, han säger alla ord han kan.
Idag lärde han sig "billiam ä fiiii" =William är fin. Och så ska han gosa i håret, snurra runt fingrarna.
Man ska även klia honom, o så pekar han "dä" säger han o pekar på hakan o huvudet, men idag var
det minnsan magen som skulle bli kliad ;)
Allt detta grundar i att hans pappa har börja tillåta det, så då måste jag oxå göra det annars blir det protester!

Imorron ska jag lägga ut alla bilder, glömde bort att jag hade den dära minneskort usbn :p smart ass.

Nu ska lägga mig o sova, fortsätta kolla på aladdin som jag tittade på igår.. saknar dig älskling

Kommentarer
Postat av: -C-

Justjah TAAACK ;D

2008-11-02 @ 22:19:01
Postat av: amanda

snart 4 månader.. vadårå:P?

2008-11-03 @ 08:48:02
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0