Ny vecka, nya tag?

Publicerat: 2008-11-10 Kl: 22:42:17 | I kategori: Allmänt



japp, så är det!

Igår sov William hos syrran för jag och danne skulle ute o äta.
Sen vare tänkt att vi skulle gå på bio men det vart inte så, vi orkade inte.

Sen när vi kom hem satt vi hemma en stund, rastlösa(för william var inte hemma).
Så vi gick till emma ett tag sen följde danne med danne hit :p o spela..
Jag o emma var ute o gick i två timmar =) Härligt. Fast det kändes som 30 min typ..
Så jag somnade som en stock en stund efter jag hade kommit hem igen.

Idag var det jobb,egentligen 11-21.00 men det slutade att jag gick vid 16.00.
william är jätte förkyld stackarn, så mammig. Men det värsta väntas nog i morgon
när jag jobbar till 21.00, för det är på andra dan hostan brunkar sätta igång..
Stackars mammas liten. Det är så jobbigt när han är förkyld, det tjuter i hans bröst.
Det finns inte så mycket man kan göra..

Jag var på stan 15 min efter jobbet typ, köpte vinterskor innan dom skulle ta slut.
Och sen en kofta,en klänning, en t-shirt o leggings som jag ska ha nästa helg.
Det köpte jag på gina. 300:- gick kalaset på ungefär + 400:- för skorna.
Rikitgt snygga men alla har sånna, men det skiter jag i ;)

Träffade även Tobbe på stan så han åkte med mig o Lina hem =)
Sen var han mest med William efter maten, hah dom är så knäpp..
Tobbe lär alltid W sånna konstiga saker :p
Idag åt dom lite kattmat, sen åt dom som hundar ur en tallrik på golvet.
Kröp runt o skällde o hade sig :p William var dyblöt i svett när det var dags
att varva ner..
Men sen somnade han inte förren tio heller.. men det var mysigt.
Fast nu när han blir frisk måste han börja sova i sin säng, dum som vi är.
Nu är all "egen tid" borta, eftersom vi ligger flera timmar med han i våran
säng varje kväll! men det är så mysigt! Önskar att jag kunde vara mamma-
ledig ett år nuuuu :D hehe. härligt stickan!!

Kan fortfarande inte lägga in bilder, så jag ska nog köpa en ny usb grej snart!!


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0