som sagt..

Publicerat: 2008-11-14 Kl: 21:43:43 | I kategori: Allmänt



Jag har så mycket i huvudet och allt snurrar, pengarna räcker inte... bläää
Hoppas att det blir bättre nästa månad!!

Vi har som sagt varit på sjukhuset i princip hela veckan, kom hem igår.
Eftersom William var lite bättre och fyllde år i dag =D mammas stora pojk!

Kommentera inte anonymt.. då svarar jag inte på frågorna oftast, men denna tänkte
jag ändå svara på innan.
Han låg på sjukhuset för han var jätte förkyld, något virus i lungorna så han hade
väldigt svårt att andas.. så han sov en natt med syrgas men vart bättre natt 2..
Kaos, stress, orolig har man varit o samtidigt BEHÖVT jobba!!! (sjukt jobb, i know)
Chefen kunde inte ens stanna så jag kunde åka med danne o mamma till akuten med
William i måndagskväll..

Idag har det varit kalas för släkt o vänner och imorron är det barnkalas =)
William fick en spis av mommen som han älskar, massa video filmer. Pippi som han älskar :D
Fingerfärg, en docka som han ska köra i vagnen som just nu ligger brevid han o äter välling :p
En polismotorcyckel av mig o tobbe(mest tobbe;) som man kan köra o den låter högt som f*n!!
Men den kommer han älska, den skulle laddas idag så han får köra den imorron! =)
En pippi tröja av bettan o uffe. 5:- av Angelica som oxå har blivit av med sitt kontokort :p haha.
Böcker o en "dator" av emma o sandra.
Imorron kmr hans kompisar resp föräldrar/förälder.

Nu är jag såååå slut i huvudet så jag orkar inte tänka... slutar skriva nu.


Kommentarer
Postat av: -C-

Då får man gratulera =)

2008-11-14 @ 22:25:07
URL: http://-C-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0