Söndag

Publicerat: 2008-11-16 Kl: 21:36:33 | I kategori: Allmänt



Idag har jag o william tagit det jätte lugnt :)
Vi vaknade halv tio, vilket var behövligt efter gårdagen!!
Men det var mysigt, jonathan, lucas, alexandra, ika o nadia var här =)
William o Jonathan lekte riktigt bra! Dom har gått bäst ihop av W'kompisar!
Så det blir till att leka flera gånger. Oså fick jag snusa på lucas, 3 veckor.
Han var såå himla söt =)!!

Vi åt frukost, badade, klädde oss o åkte till Ida, där fanns det är ännu
mindre bebis, Nova 5 dagar :D Huuur fin o mysig som helst!!!!
gud vad jag längtar efter nummer 2!!
Det var jag Vilma o William som åkte, W fick även middag där för det vart så sent.
Han lekte massor, mest med katterna då.Han betedde sig faktiskt jätte bra=)
Lite tjur imellanåt men det förstår man, han hade inte sovit middag.
Så han somnade på bussen på väg hem.. men jag väckte han efter en liten stund.

Sen kom pacy så jag sprang ner på ica en snabbis o handlade, det glömde jag.
Tack marcus.

Sen åt vi vitlöksbröd, myste på o nu sover han :)

Nu ska jag fortsätta se på filmen med mitt sällskap som jag inte har träffat
på flera veckor.. =) härligt! 

lägger in bilder när jag hittar sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0