sova middag

Publicerat: 2008-11-24 Kl: 11:55:15 | I kategori: Allmänt



Det är dags för mig att lägga mig o sova lite med William.
Han har redan somnat men då ringde mamma o väckte
mig men nu ska jag bara röka o sen lägga mig o mysa igen.

Vaknde även inatt av att William stod på golvet o ville komma
upp i sängen :p haha sötnos. Han är så söt.
Han får sova i min säng fram till det att vi flyttar, då ska han
börja sova i sin egen säng =) Gohjärtat.
Sover helst av allt med han!! Finns ingen mysigare..

I helgen hoppas jag att det blir bowling som vi har pratat om.
Jag ska viiinnaaah ;D Det tror dock inte alex, men jag skall visa honom.
Innan han blir för kaxig.

Hittade inga bilder heller, så om nån av er vet några fina bilder
på W som jag kan ha i bloggen så säg till =) Så jag kan göra
om den snart!

godnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0