gu vad dagarna går fort

Publicerat: 2008-10-22 Kl: 21:08:33 | I kategori: Allmänt



Ja det var jätte längesen jag uppdaterade såg jag nu.
Kändes som igår :S men jag ska bli bättre.
Men jag jobbar mest hela tiden, den här månaden har
det blivit väldigt mycket jobb..  203 timmar för att vara exakt.
Men nu blir det till att tagga ner =)

Har fått ett nytt lägenhets erbjudande oxå, det ser fint ut.
Så jag hoppas jag får den den här gången, annars flyttar
jag in ändå ;)

Idag har jag jobbat, storstädat o nu ska jag bara slappa.
Tänt massa ljus o snart hoppa in i duschen =)

William sov borta hos angelica inatt på hennes begäran, ¨
egentligen ville jag inte men man måste ju vara snäll :p
Vi var ute hela kvällen o gick till olika folk o så =)
Skönt att vara barnledig men ingenting av det där livet
saknar jag de minsta! Ne mer barn säger  bara jag ;)

JUSTJA, jag ska hänga tvätt sen slappa!
Ska leta fram några favorit bilder o maila iväg
till anna så hon kan göra om min blogg =)
Jag vet att det kommer bli skit fint =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0