Lite reklam från Nikitas blogg.

Publicerat: 2008-10-23 Kl: 22:00:56 | I kategori: Allmänt


FRÅN NIKITAS BLOGG!!


Snart är det dags för Gangstar party!

Snart är det dags för gangstar partyt som jag ska ha =)
På söndag kl13.30 äger det rum.
Det är något som jag sett framemot ett bra tag nu,
så jag hoppas det blir lyckat, men det tvivlar jag inte på.

Hoppas alla ni som anmält er kommer,
vore snällt om ni kunde säga till annars så att
jag isåfall kan stryka er (är bra om jag vet exaxt antal som kommer)

.. och om det är någon som inte anmält  sig
men vill komma så går det jättebra!
Skriv bara en kommentar så är ni välkomna.
Det är inget köptvång för att man kommer, går bra att bara kika på kläderna
också.



(nikital.blogg.se)
Tror det kommer bli skit roligt :D mamma hänger med oxå.
Och så klart william, han ska få leka med albin=)

Kommentarer
Postat av: nikita

ja skickade sms till dej igår men du svarade inte, men nu ser ja ju att du kmr ;) glöm inte att man ställer tillbaka klockan imorn natt så att ni kmr i tid på sön :P ska bli skojj å ses =)

2008-10-24 @ 19:46:39
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0