måndag

Publicerat: 2008-10-27 Kl: 20:15:51 | I kategori: Allmänt



Igår var jag hos Nikita på klädvisningen :) rikitgt trevligt!
Men det vart inte så länge för både jag o mamma
skulle iväg o jobba. Men jag köpte en jätte tuff
dress till William iaf =) Har tyvärr ingen bild på den.
Nikita? vart fick du dina bilder ifrån?? =)

Idag har jag varit helt yr, gick till dagis fast det var stängt.
Så jag fick lämna william hos jocke tills danne hade
jobbat klart.. Sen så slutade jag tidigare för att
jag skulle hinna lämna in en lapp innan fyra, men tror
ni att jag gör det? NEJ för det glömmer jag...
Och stressad som en tok hela dan.. skulle ju åka till
njurunda o hämta ett köksbord oxå, men där tog de stopp.
Det orkade jag inte plus att jag inte hittade. Så älsklingen
åkte med jonas =) Tuuusen tack jonas!!
Han är verkligen världens snällaste, han hjälper alltid till
men vill aldrig ha nånting för de, inte ens benis pengar :S
Men tacktack!! jag får jobba nånting åt honom ;)

Nu sitter jag o glor här, ska snart gå ut o röka sen gå och
lägga mig o sova. Danne sover ju hos sin pappa så jag
kan lika gärna lägga mig =)
Imorron är det en ny dag, då är dagis öppet =)
Nämnde jag att William fick en skiva av Bigitta på dagiset?
Han älskar den, det är massa låtar, typ 40 st.
Man blir så förvånad för han kan alla rörelser, som man själv
aldrig har sett :p han är så söt när han dansar till Ekorre låten.
Han smuttar på en "nöt" o rynkar på näsan :P haha det är
min favorit låt för han gör det så gulligt!!

Han ska även till Bvc o väga o mäta sig, det var längesen sist.
Men har inte velat gått dit då hon den som jobbade där när
William var liten har slutat, plus att dom har vägt att på sjukhuset.
Så han väger 12-13kg nånstans. Det vägde han sist iaf.
Så det blir spännande =D

Jag vill lägga in bilder oxå men jag kan inte för jag har
tappat bort sladden igen.. så klart!

hej

Kommentarer
Postat av: nikita

www.gangstar.se

så går du på kollektionen å sen plaggöversikt =)

2008-10-27 @ 20:21:12
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0