regn

Publicerat: 2008-10-16 Kl: 20:25:23 | I kategori: Allmänt



Vilket skit väder det är, typiskt hösten!!

Idag har jag iaf jobbat, william har varit hemma från
dagis med danne i två dagar. Han fick en mild släng
av magsjuka i förrgår natt. Men har hela tiden varit
hur pigg som helst.

Efter jobbet åkte jag o emma ner på stan o gick o
mötte vilma sen ner på banken. Jag skulle bara laga min
internet dosa men de vart ett sparkonto till william,
pensionsparande och ett visakort.När jag väl var där mena jag.
Så jag känner mig riktigt nyttig idag :D
Träffade även örjan som garvade åt mig men han vart nog lite
små stolt o avundsjuk att hans dotter inte är lika ansvarsfull ;) heheh.
Fast det är hon ju på sitt sätt.

Varje dag gör william nånting nytt gulligt/sött.
Han gör så personliga o roliga saker så hela hjärtat smälter.
Jag skulle kunna sitta o räkna upp 100 saker han gör men ni
kommer aldrig förstå hur man känner. (om du inte har egna barn)
Men bara ler ändå upp till öronen..
Det går inte med ord att beskriva huuuur mycket man älskar sitt barn.
Speciellt om barnet heter William ;) mammas o pappas charmtroll.

När jag kom hem var tobbe här oxå, o när william hör ett nytt namn
använder han det flitigt så det råder inga tvivel om att tobbe vet
vad han heter när han går härifrån, haha :P "bobbe, bobbe koom".

Nu har jag gjort allting viktigt så jag ska gå och duscha nu sen lägga
mig o se på Oz, som snart är slut :( O då finns inga mer avsnitt...
Då måste jag hitta en ny serie, de kommre bli svårt.

Älskar mina grabbar!

Kommentarer
Postat av: amanda

vill inte svara på det i bloggen. får berätta när vi ses

2008-10-18 @ 13:22:30
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0