storstädat

Publicerat: 2008-10-12 Kl: 20:12:40 | I kategori: Allmänt



Det var längesen jag skrev nu, i torsdags.
Men det kommer så mycket imellan när danne är hemma.
Men just nu är han hos en kompis så då tar jag min egen
tid o sitter i lugn o ro här =)
Idag har jag varit ledig, så vi har myst på morronen. Sen satte
vi igång o storstäda här hemma alla tre =) Men vi var tvungen att
ta en paus så jag o william gick ut på en promenad hem till emma o sa hej.
Sen gick vi till lekparken o gungade lite innan vi gick på ica o handla.
Jag har även bakat sockerkaka för pappa o jeanette skulle komma förbi
idag men ringde NU?! o sa att vi skulle ta det imorron, lika bra för klockan
vart så sent =) Så jag bakade med andra ord i onödan.. Men tobbe kmr
förbi om en stund o han är ju matglad, de vet ju alla =))

Ifredags åkte jag o emma på stan o solade, tittade runt o så =)
Åkte sen hem o åt middag o myste med grabbarna.

I lördags jobbade jag o solade, inge mer hände väl än så.

Jag börjar få ångest över bloggen ifall jag inte skriver varje dag,
men det orkar jag inte.. kanske dags att ta bort den?


Nu ska jag hoppa in i duschen o vänta på tobbe o älsklingen =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är du helt säker på att du ska köpa bordet? Måste bara dubbel kolla för jag måste verkigen få bort de.

2008-10-12 @ 21:05:55
URL: http://incorrigible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0