baBYn är sjuk

Publicerat: 2008-09-18 Kl: 09:54:30 | I kategori: Allmänt



William har varit lite små hostig hela veckan,
men imorse var det värre. Så vi blir hemma idag.
Tack Lina!

Haha nu tippade William o säger "ojojoj" hehe.
Han sitter nämnligen o badar o jag tittar på lägenheter.
Och så säger han "mamma kooooom" fast jag sitter brevid han.
Tror han vill att jag ska bada med honom men jag fryser.
Så det får bli imorgon ist.

Så efter William har badat så ska vi städa sen lägga oss=)
Han behöver vila så mycket han kan så han blir frisk. 
Han har även fått utslag på halva kroppen, vet inte vad det är.
Men är det kvar imorron måste vi ringa bvc. 
Haha han är så söt, han dricker upp bad vattnet o säger "bootaa"
och spelar förvånad :p mammas hjärta!
 


En förkyld liten kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0