jisses

Publicerat: 2008-09-07 Kl: 22:49:31 | I kategori: Allmänt



Haha som en gammal tant "jisses", MEN
jag trodde inte att det var så längesen jag bloggade
som i torsdags:p

Iallafall.. I torsdag kom ju baby hem.
Vi pratade lite o så sen åkte han en sväng
och skulle hämta nånting om jag minns rätt?
Danne o emma kom o umgick med oss på kvällen.
Snacka om att det blir mycket "pakt-bråk" fast det är
aldrig nån som vill stå på min sida.. undra varför? haha

I fredags jobbade jag 8-14.00. William har hemma med
danne eftersom dagis var stängd. Sen kom jag hem..
(dåligt minne måste pausa o tänka...)
JO jag gjorde middag sen duschade jag.
La william sen gjorde jag mig i ordning o vidare till lina =)
Satt där o drack o snacka sen begav vi oss ner till stan,
olearys närmare bestämt.
Det var lite folk men vi kom ner tidigt.
Vi stannade till 1 tror jag? Pga orsak åkte vi hem tidigare.
Men vi ska göra om det nån annan gång =))
Åkte o köpte hem mat till danne oxå som absolut inte skulle
ha nåntin förren han hörde mig beställa ;) haha

Lördag o söndag jobbade jag hela dagen så
danne o william har väl busat o spelat fotboll
om jag känner dom rätt :P Vi har bara myst på kvällarna,
tittat på PS i love you, alla sa att man skulle grina..
Jag o emma satt bara o vänta men inget hände, skitfilm.
dannew sket i allt o knappa på mobilen tills min danne sa till han.
hyffsat störigt.. för att inte tala om knainen som var akutdö törstig.
haha

NU sitter jag här.. äter lite godis. Väntar på att vilma ska ringa
sen ska jag lägga mig o titta på magnus betner om jag orkar
flytta dvdn.. (tro icke de)
Emma mötte mig på jobbet så vi promenerade och hämta william
hos mamma sen hem o william bytte om, åt välling o tvär slockna.
Danne har även lärt william säga "abo" idag så det säger han
hela tiden åt allting just nu. Det kommer väl fortsätta några dagar
sen kommer han på nånting annat intressant att lära han :p haha.


Man blir alldeles varm i hjärtat när man tittar på dom två killarna
man älskar mest busa med varandra. Det är min lill familj.
(som förhoppningsvis blir större snart)
Det går inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dom´
fast på två olika sätt.. ändå lika mycket.


Nu vill jag ha tillbaka min mobil snart!?!?
Det kan väl inte ta flera veckoooOOORRR??? =(

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lovade ju att kommentera;) hahaha william sötast idag när han skrek aboe hela tiden. gullis. Nu ska jag sova, kl 2 på natten lixom. vi syns kl 9 imorgon my love!puss

2008-09-08 @ 01:37:53
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0