ledig o storstäd + sjukhuset

Publicerat: 2008-09-18 Kl: 20:43:48 | I kategori: Allmänt



Hur började dagen? Joo, vi klev upp, konstaterade
att william hade blivit sämre.. Åt frukost, bytte om.
Upptäckte William monster utslag, blir lite smått förvirrad.
Men jag ringde till sjukhuset o fick en tid, mamma var
snel o skjutsade oss =)

..Vi satt där i två timmar, det var ingenting sa dom.
Men jag vet för dom utslagen var otäcka men vi åkte hem.

Gjorde middag, efter middag badade William för andra
gången idag. Han badade efter frukosten oxå för han hade
mjölk krig med sig själv :p Jag skrattade bara, men sen
var det mjölk, macka,ost o puffar överallt då fick det vara nog.

Sen började jag och storstäda o william städade sitt rum?
Han plockade ihop jätte bra sen när han hade plockat klart
då vänta han lådorna upp o ner så allt låg på golvet igen.
Så städar han =)) Och katten sitter fast på moppen när jag
moppar golvet, efter en stund blir det lite tungt :p

William sover sen sju, han var helt slut stackarn. Men han vaknar
då o då av hostan så jag tror inte det blir mycket  sova inatt.
Men det gör inget, jobbar bara 8-16.00 imorron.
Danne kommer hem o är med han imorron o helgen eftersom
jag jobbar, lika bra det kanske..

Man ska aldrig vara blåögd eller storsint. Inte ens snäll.
Man får bara skit tillbaka.

Nu hör jag att William ligger o pratar, undra om han har vaknat
eller om det är i sömnen ?! Han var så söt när jag städade.
Jag moppade inte förren han har lagt sig för han tkr om o slajda
på golven när dom är blöt så. Men då såg jag att han hade gjort
massa små bus överallt. Han kommer på så roliga saker :D
Men ibland är det dock jobbigt o hitta mobilen i strumplådan,
kaninbajs i skafferiet m.m listan kan göras lååång =)



Haha började skriva för 30 min sen, fastnade i annat (H)
Nu väntar jag på emma, ska umgås lite sen ska jag skjutsa hem hos
på min motorcyckel =))

emma min starka lilla tjej <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstod att det var däromkring. Jag kollade i din bilddagbok och såg att han hade den oranga cpap-mössan :o)

2008-09-18 @ 20:49:59
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: vilma

Jag har oxå skaffat barn!:')

2008-09-19 @ 13:19:38
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: vilma

kolla o se alltså på barnet ja hade i de inlägget.neger:D

2008-09-19 @ 21:11:21
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0