link

Publicerat: 2008-09-15 Kl: 19:55:56 | I kategori: Allmänt



Här sitter jag med datorn på benen o katten i knät.
Han blir extra mysig (läs: jobbig) när han har varit
ensam några timmar på dan.
Jag tycker egentligen inte om katter men Link är så söt=)
Synd bara att det klias i näsan,ögonen o halsen bara =/

idag har jag jobbat, hämtat william sen gick vi och
handlade på Ica =) Vi åt köttfärssås o spaghetti (hur stavas de?)
Fast det blev mat till hela sundsvall så jag ska ta med det
till jobbet imorron o låta dom äta, bättre än o kasta.
Är inte så jätte pigg på att äta rester.
Maten tog tid när jag var tungen att springa imellan
köket o williams rum.. "mamma kom, mamma titta" etc.
Han pratar hela tiden, man blir så glad i mammahjärtat.

Nu ska jag titta runt lite sen lägga mig och titta på Oz =)
Har ju alla Säsonger nu :D




Så här ser det ut om man vänder
sig om två sekunder =)
William sitter o skriker "GOTT!!"




William hjälper till med maten=)





matvraket =)



Lilla link ligger o myser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka sötingar. :D

2008-09-17 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0