ny vinterskor

Publicerat: 2008-09-19 Kl: 21:19:32 | I kategori: Allmänt




Idag har vi varit på stan och handlat nya skor till william.
Med eva o nadia =))
Han ska få använda dom på dom kalla dagarna, sen
när det blir riktigt kallt så ska jag köpa en extra sula =)



(klicka för större bild)

William var inte den snällaste idag på stan, han
tappade helt enkelt humöret :p
Men han är ju fortfarande små sjuk, men det blir bättre!
Skulle prova hostmedicin som jag fick låna av Jonas igår.
Men han fick det i munnen, två sekunder efter spyr han.
Vilket är fullt  förståligt, för det gör jag oxå. Det smakar
ju rent ut sagt skit! Så det var första o sista gången.

Sen åkte vi hem o då hade danne gjort middag.
Är inte min kille helt underbar ibland? Han har sina
ljusa stunder ;) Nerå.. han är nästan alltid underbar :p

Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig o kolla på Oz.

Hej


Står o händer lite på bilen
och är allmänt koll (som han själv säger) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0