Storstädning

Publicerat: 2008-09-08 Kl: 22:02:31 | I kategori: Allmänt



Finns det något bättre än en klinisk
ren lägenhet, nybäddad säng och nybadat barn
plus mig själv förstås?

William sov till halv tio, han sover så länge ibland.
Faktiskt ganska ofta. Han har nästan alltid varit snäll
med sömnen. Han går och lägger sig vid 19-20 och
vaknar vid 8-9. Ibland vaknar han en gång på natten
och vill ha välling men det händer mer sällan för varje dag nu.
Han sover oftast hela nätterna. Ibland händer det att jag
vaknar före han :) Det är så skönt!
Har dock hört att det andra barnet brukar vara raka motsatsen
till det första.. :p det återstår att se.

Vi myste lite sen gick vi upp o åt frukost. Lämnade william
på dagis som knappt hade tid o vinka hejdå.
Sen gick jag till jobbet.
Efter jobbet gick jag o hämtade william sen gick vi ner
till ica o handla lite små saker till middagen =)
Det blev fjärilsmakaronen o italiensk köttfärsås med
bönor o aJvar, haha vet inte hur det stavas :b
Men gott tyckte william att det var iaf.
Medans han åt så fixade jag tvätten.. var inge hungrig ja.

Sen nu på eftermiddagen kom mamma förbi mitt i
storstädningen. Nu är alla kläder tvättade o vikta,
golvena skinande ren. O allt är städat o fint :D
..tills imorron.. haha

William badade oxå en stund o efter lite bus så
somnade han som en stock. Då åt jag kvällsmacka
o hoppade in i duschen. Nu ska jag bädda sängen
sen lägga mig och sova.

God natt

Kommentarer
Postat av: -C-

I mitt fall hoppas jag verkligen att det är som du säger att det sägs. Att det andra barnet är raka motsatsen vad gäller sömnen ;)



Hälit med rent hem!

2008-09-09 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0