tisdag

Publicerat: 2008-09-23 Kl: 21:16:10 | I kategori: Allmänt



Jao, vad gjorde vi igår då?

 


William hade tid på öron-näsa-hals igår, så
jag slutade jobba vid 1 sen åkte vi upp =)
Han fick åka rullstol för vi hade ingen vagn, det
tyckte han var skit kul :D Latchade runt i den dära.

Det jag inte förstod var hur en tvååring skulle sitta
stilla på en stol o lyssna på massa ljud? När dom la
fram massa böcker o leksaker, då koncentrerade han
sig bara på dom =)
Men dom sa att det lilla dom fick med visade bra resultat,
jag har aldrig haft några tvivel heller så för mig
hade vi kunnat hoppa över det där!
Mellan vi satt o vänta på att få komma till sista läkaren
så passade william på att smita o springa runt i
korridorerna :p långt bort gick han oxå.
På dom flesta barnen funkar det o säga "hej då, nu går mamma",
då brukar dom ju vända om o komma tillbaka, men inte william
han vänder sig om o ropar "heddå" o fortsätter springa  :P
Det är skönt o se hur självsäker han är.






Sen kom vi hem o åt middag o busade en stund =)
William tog på sig mitt deadem o började spela
innebandy o hjärade runt som en galning ;p
Myste även lite med kissen innan han skulle sova.

På kvällen kom emma o va med mig en stund.
Vi satt o snacka o garva en massa :p älsklingsemman!






Imorse hade William väldigt bråttom till dagis,
han hoppade upp i vagnen o satt o ropa "SKONA! ACKA!"
Jag hade väl duschat för länge :p Medans jag satt
o duscha ville han så klart bada, men jag vill inte att
han ska göra då då vi strax ska gå ut, vattnet sitter ju
kvar länge i öronen. Så det är lite onödigt att gå ut
i kylan tycker jag.
Då bad jag han gå till vardagsrummet o hämta popcorna
som jag hade ätit kvällen innan. Så han öppnade dörren,
stängde den och traskade iväg till vardagsrummet o
hämtade påsen. Sen kom han tillbaka o öppnade dörren
själv o sen stod han brevid mig o åt upp dom tills jag hade
duschat klart =) Han är så smart min kille!! Och nu går han
"heltid" , börjar gå mer o mer ute, nästan hela tiden.
När han inte sitter o polckar upp stenar dvs :p
Och han pratar jätte mycket o gör sig jätte bra förstådd =)
Men blir så varmt i mammahjärtat!!

Sen gick vi hem till mamma o käka middag. Bror och
syster var oxå där, men jocke drog innan maten var klar.
Så provade William lite skor hos mommen som han
tyckte vara fina o intressanta =)







Det var väl allt.. William sover sen en timma tilbaka.
Och snart kommer väl Emma o ska hämta en tröja.
Jag ska lägga mig o kolla på Oz en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0