Förlossningskliniken

Publicerat: 2009-08-12 Kl: 20:57:58 | I kategori: Allmänt


Va har som sagt beställt en boxer nu så i en vecka har man ju alla kanaler, jag har ju mina två som jag kollar på. Animal planet och 4fakta, inget annat gäller längre ;P Tills om några dagar då fakta försvinner.. Men han som var här sa att det inte gick att beställa till den kanalen men jag ska ringa o extra kolla för det verkar konstigt :S Just nu tittar danne på förlossningskliniken o jag kollar runt lite :) Ska hoppa in i duschen sen se om Emma hör av sig, hon har en tendens att bara försvinna (läs: somna) :p

Det är inge kul o skriva blogg längre tycker jag, det blir nästan bara samma saker.

Kommentarer
Postat av: madde

jasså, de visste jag inte..har hört att man kan ha lite olja i den(Och de smakar ju inget),för de smörjer tarmarna!=) men de där me messmör skippar jag nog,har läst att vissa avråder då de är höga salter i det..men vissa säger att de går bra..knäppt när alla säger olika..BVC pratar jag om nu=)

2009-08-12 @ 23:13:45
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0