2010

Publicerat: 2010-01-01 Kl: 00:27:53 | I kategori: Allmänt



Livet blir vad man gör det till, eller hur? =D

Detta år kommer bli ett BRA år, det har jag bestämt mig för! JAG ska må bra, JAG ska göra MINA saker och jag ska lägga ALL min energi på William(och den kommande), lägga min energi på utbildning som kommer ta start efter mammaledigheten.


♥ Williams behandling kommer börja!
♥ Våran lillabebis kommer att komma.
♥ Jag ska läsa upp betygen för att sen söka vidare
♥ Jag ska börja träna och äta hälsosamt.
♥ Det skall bli mer aktiviteter med barnen.
♥ Jag SKA sluta röka, men lämnar inget datum med tanke på att det oftast inte fungerar.
♥ Jag ska bli mer positiv och ska försöka arbeta med mig själv och lägga det negativa bakom mig.
♥ Jag ska bli trygg i mig själv, man ska ge sig själv beröm för allt bra man gör!!


Det enda som saknas nu är mina pojkar =( William är med syrran o ha det super roligt, det har nog daniel i thailand med. Men hade ändå velat att du skulle ha varit här älskling.


Hur livet än blir så löser det sig alltid! Det kan vara tugnt och deprimerande ett tag men låt det ta den tid det tar. Till slut har allting ordnat sig! Man kan inte styra ödet, jag kan inte förutspå hur jag planerade för nån månad sen, utan nu är vi här i dag och då får man lösa det på bästa sätt.
 Lyckliga jag har William, världens finaste pojke som jag inte skulle byta mot allt guld i världen!


Kommentarer
Postat av: madde

bra skrivet till dig själv:)Kommer gå super!:)

2010-01-01 @ 09:55:33
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: ida

söta ni är =)

2010-01-01 @ 22:18:31
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0