A-kassan?

Publicerat: 2009-12-03 Kl: 21:28:32 | I kategori: Allmänt


Hur bra är dom på en skala?  Dom har aldrig bråkat med mig förut men nu har dom börjat. Tagit ut vabdagar för William men eftersom det går över en helg så måste jag ha intyg för det blir 8 dagar. Ja men om han var frisk lörd/sön då?? "Ne det spelar ingen roll", Kan ni betala ut alla dagar utom den 16 då? "Ne så jobbar vi inte.." Jobbar ni överhuvudtaget? Tror icke de.  Så då måste jag vänta ca 2 veckor på läkarintyg, sen ska jag skicka in det o hoppas  att jag inte missar datumet så det avskrivs men då blir det krig.

Nu ska jag hoppa in i duschen, tända lite ljus o slänga mig o soffan sen blir det sängen för jag är så trött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0