En paus

Publicerat: 2009-12-29 Kl: 20:55:08 | I kategori: Allmänt


Julen har varit bra, William fick många fina julklappar, maten var god och sällskapet var bra! =) Har ingen lust att blogga nu för tiden. Det finns sina orsaker!



Imorron efter dagis åker William med sin "extrapappa" Jens o syrran till umeå o blir borta ändå tills lördag-söndag. Barnledig o vila tänker ni? Ångest o rastlöshet tänker jag! =(( Vill inte att han ska åka egentligen men han vill ju så gärna o det är bra att han får resa lite. Men gud som jag kommer sakna han! Sist han var borta så många dagar sa jag "aldrig mer" men han kommer ha så roligt =) Kanske han slipper fråga varje morron om pappa har kommit hem än, får han lite annat och tänka på. Han saknar pappa sin så mycket men han kommer snart hem, eller snart.. den 10 januari. Gissa om William kommer bli överlycklig??  






Står just nu i valet och kvalet, tankarna äter upp min hjärna o tar all min energi! Men jag måste göra vad som är bäst för mig och lillprinsen så klart, brukar lätt bli att jag ställer mig själv sist och står besviken och sårad.

Kommentarer
Postat av: madde

vad det än är hoppas det löser sig:) Och vad det än är, gör det som känns bäst! och är bäst för dig å din son å kommande lilltös!:D

2009-12-30 @ 11:31:16
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0