tröttsamt!!

Publicerat: 2009-12-16 Kl: 10:56:10 | I kategori: Allmänt


Det är vad det här är, riktigt tröttsamt och man sätter alltid sig själv sist så det inte ska bli dåligt för någon annan. Men denna gång ska jag köra mitt rejs o visa att jag har rätt!!

Sitter även o väntar på mina vab pengar från försäkringskassan men inkomsten är under utredning så det kommer dröja tills början av januari! Det är så suuurt.

Nu sitter jag o väntar på andre, han ska komma o skissa lite på min tatuering innan vi sätter igång =) Spännande! Mamma kommer oxå förbi sen o tatuerar sig lite sen hämta hon William så jag hinner bli klar. Tur att jag har hon, för annars hade det inte gått då den egentliga personen som skulle passa han inte har hört av sig än, suck.

Han skulle nog uppskatta om jag var påklädd när han kommer, tro inte ni det;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0