Tvätten

Publicerat: 2009-12-05 Kl: 14:18:35 | I kategori: Graviditet 2


Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så vi kan åka ner på stan :) Hr dammsugat, skurat o diska. Blir inte norra berget, orkar inte stressa så vi går en sväng på stan ist jag o Sandra. Sen ska vi hem till mig o käka middag o ta det lugnt. Kul att träffa Jasmine idag =) Gullgumman!


Jag vill att det ska bli januaaaaaari snart så E kan trycka ut ungen :) Snart hoppas jag får Marie sin bebis oxå!


I brist på annat sitter jag här o tittar runt. Ska jag ta en snabbdusch? Neee det orkar jag ej. Det gör jag ikväll, ett bad för jag minns inte ens hur många år sen det var jag duschade. Det var nog när jag låg på sjukhuset o väntade på att William skulle komma.  Han lyssnar inte på sitt namn utan nu är det Zlatan som gäller.. Om det inte är Zlatan så är det oftast Lucky eller Pippi. Just nu slår han mig på armen o säger "Det var inte jag, det är brandmannen!!!" Han är brandman just nu. Det är så kul o lyssna på han, förstår inte vad en treåring kan säga egentligen. Försöker även lista ut vem som har lärt han säga "dumskalle", han skyddar någon för han vill inte berätta vem som har lärt han det. Då låter tokskalle bättre än dumskalle enligt mitt tycke.






 Vecka 23 (22+6)
 Williams mage 3 år och 21 dagar gammal ;)


Min graviditet - BF Lör 3 apr 2010

Uträkning utgår från dagens datum: Lör 5 dec 2009.
Din graviditet startade Sön 28 jun 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 12 jul 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 161 av 280. (57,5%).
Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 6 fulla dagar (v22+6).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 3 apr 2010
Du har 119 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0