Vagnen

Publicerat: 2009-12-11 Kl: 21:45:29 | I kategori: Allmänt


Nu är vagnen beställd, den kommer förhoppningsvis till veckan :) Det blev en phil and teds syskonvagn fast den 2000:- billigare versionen. Kom fram till att fördelarna men den dyraste är mest om man ska mycket ut o i bilen. Så det är mycket pengar att lägga på kläder o annat som behövs :) Den kommer fungera jätte bra för oss.
Danne är inte vidare intresserad "Hmm, bestäm du som kan det dära. Jag betalar så ordnar du men den var fin." Spelar ingen roll om jag hade visat en bild på en rutten vagn :P Skönt att ha vagnen ur världen iaf så man kan tänka på annat, tack mamma för hjälpen!

Och snart åker han till thailand, jag hoppades dock att han skulle bli magsjuk så han fick ligga inne tre veckor men sen fick jag lite ångest. Det är ju taskigt att önska någon nånting sånt :P

Nu kommer nadia en snabbis sen ska jag lägga mig i soffan o äta godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0