En lista om oss?

Publicerat: 2009-02-13 Kl: 20:16:47 | I kategori: Allmänt


Hitta den hos Nikita och den såg rolig ut :p


Vad heter ni? Evelina och Daniel.
Hur träffades ni? Jag vet inte hur, frö det kommer jag inte ihåg. Men genom genmensamma kompisar.
Hur länge har ni varit tillsammans? Alldeles för länge, hahah. Nej men ca 7 år, med små avbrott eftersom vi vart tilllsammans när vi var så pass unga. (bortsätt från 3 månader isär)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja. det har vi gjort i många år.
Har ni barn? William
Har båda körkort? Nej
Kommer du ihåg er första kyss? Nej det var alldeles för många år sen.. Jag har ett hum men minns inte exakt. 
Vem sa "jag älskar dig" först? Daniel
Vem är äldst? Daniel är 2 år äldre än mig
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock och Danne är Jungfru, (enligt han själv är han lejon)
Vem är längst? Daniel är lite längre än mig
Vem sjunger bäst? Ingen kan sjunga men Danne sjunger mest.
Håller ni varandra i handen på stan? Det beror på om vi går med eller utan vagn.
Vad har ni gemensamt? Hela våra liv? Eller nästan iaf.
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja.
Har ni nån speciell låt? Ja 2-3 st =)
Har ni stora framtidsplaner? En massa.
Har ni gråtit i varandras armar? Japp.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? Det finns flera stycken.
Vem lagar bäst mat? Danne helt klart! Hatar att laga mat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Det beror på om han är med någon kompis eller jag är ute o går men oftast sitter vi i soffan och pratar efter vi gjort allt som ska göras på kvällen. (disk, tvätt, städ)
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? Njae.. inte långt
Blir du lätt svartsjuk? Njae, det har varit värre.
Brukar ni bråka? Det blir aldrig bråk utan mest tjafs som bara sitter i nån timma.
Ringer eller sms:ar ni mest? Både och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0