Inget bloggande..

Publicerat: 2009-02-07 Kl: 20:40:08 | I kategori: Allmänt


Även fast jag har varit hemma hela dagen så har jag inte orkat skriva. Nu har jag lite lust =) Feber har lättat litegranna nu på eftermiddan.  

Vaknade vid halv 12 :O Så länge kan Evelina inte sova. Jag var helt utmattad, men så blir det när man är sjuk så.. Daniel o William åkte och kolla på fotboll så dom var borta hela eftermiddagen, men så tomt och tyst har det inte varit i detta hus på länge =) Härligt samtidigt som jag saknade dom! Nu har jag städat hela lägenheten, ätit mat och tänt ljus. Så jag och W sitter bara och myser framför pippi =) Danne kommer om några min då ska han lägga W och jag ska gå och handla lite.

Det vart en sväng till sjukhuset med W igår, tur som vi har skjutsade Mamma oss till sjukhuset. Tänkt hur skulle  vi klara oss utan henne? Williams stora idol sen dagen han föddes. Mommen är bäst, så är det bara =) 
Vi fick inte alls vänta länge, det brukar vi inte få eftersom W är en liten kändis där på sjukan. Men dom lyssnade på hjärtat, lungorna, tittade öronen o munnen. Som det såg ut då var det bara och öka inhalations dosen till max o se om det blir bättre. Just nu börjar det avta liiite. Även fast han inte sover som han ska, han hostar tills han spyr (vilket är bra så slemmet försvinner) men han brukar komma upp och sitta med oss lite sen lägger han sig och sover igen.

Nu måste jag akta mig för jag ligger i vägen, W har slängt ut sig över hela soffan. hejhej


Våran framtida supermodell?  Det tror jag =D







Man ska vara tacksam över allt bra som finns i livet, det går att förändra det dåliga bara man vill!



Kommentarer
Postat av: maja

men söt :D

2009-02-18 @ 12:17:23
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0